Liseberg. :)

Idag var jag på liseberg! :) Fast bara på eftermiddan och kvällen för jag och emma skulle gå på LOTTA PÅ LISERBERG!!! ;D Kuul.. Vi åkte dit vid 5 och jag köpte lisebergkort. ^^ Ville egenteligen köpa guldpass men tyckte det var försent på sommarn för att köpa det och kunna utnytja det till max! ;P på onsta ska jag och emma gå på FOTBOLLSMATCH!  sverige- ryssland. Alla säger att som ska förloRA men vi ska heja. Har tillochmed köpt as mycke hejar saker och vi kommer se as coola ut.. :) En gul sverige keps med blåa kronor på OCH en propeller! ^^ En sverige väska i lack och blåa sverige kalsonger med gula kronor på. :) Det ska jag ha på mig på matchen plus en sverige tröja!!!!! :D
Gästerna på allsången var Patrik Isaksson, Stefan Andersson och Team lotta från körslaget.. DOM VAR COOLA! Och Joakim cANS var där också.. :) För er som inte vet vem han är så var han också från körslaget, han med långt här och skägg. Inte för att jag visste vem han var innan idag. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0