converse vs seglarskor

idag var jag i stan med mamma. :P Detta hade jag tänkt att köpa:

converse
videokameraväska
kamerafodral

1 av 3. ;) Köpte en videokameraväska, fast inte den jag ville köpa. Den som jag ville ha var en vattentät. Men det fanns hur många som helst och jag var as trött så jag bara bestämde mej för en. ;P Jag tänkte också köpa ett kamerafodral men det är så onödigt för min kamera är redan så repig! x)
Converse är något som alla modebloggare säger att alla måste ha, och det tycker jag också. Så det var egenteligen det som jag var i stan för. ^^ Jag ville antigen ha gula eller guldiga. (helst guldiga) Så hitta jag inte guldiga, inte någonstans. :/ Men jag hittade några fina seglarskor. Så det stog mellan dom två. Men seglarskorna kostade 1000 spänn!!!! dyrt, men jag köpte dom. :D Nu är jag nöjd! :)


det var dom dyrast skorna jag köpt i hela mitt liv! x)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilka fina skor!

2008-09-07 @ 01:27:51
URL: http://cillenl.webblogg.se/
Postat av: louise

Jag får ångest om jag köper så dyra skor :O

2008-09-07 @ 10:18:07
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0