LL!! ;)

Japp, idag är det LäxLördag. ^^ Inte för att jag behöver göra dom utan att jag vill bara ligga lite i förväg så jag kan hjälpa andra med dom saker jag redan gjort då och känna mig BÄST!! ;D Har tagit hem as mycker saker att jobba med.


Tyska
Engelska
Svenska
SO
NO


Det är nog allt. Allt detta har jag tänkt att jobba med denna helgen, måste nämligen göra min film klar tills på torsdag, så jag hinner inte göra läxorna i veckan ändå. ;P Och så kollar jag på OC också. :D Inne på avsnitt 9. :D Snart ska jag äta äppelkaka också. Satte just in formen i ugnen! :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

Hoppas det går bra att plugga:)

2008-09-13 @ 22:21:25
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh vad jobbigt med läxor på helgen! ;/ asså att göra dem på en lördag hade jag aldrig pallat :p

2008-09-14 @ 00:39:09
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0