lurade!! ;D

Vi ska ju göra en blogg till våran praouppgift till skolan och det är massa ämnen som ska vara med och betygsätta. Ett av dom är bild och då ska vi göra en as snygg design och alla tjejer i våran klass pratar om det hela tiden, vad dom har gjort för nytt idag och så. Jag gjorde en idag som är SKITFUL och det visste jag också så jag skulle skojja med kvinnorna  klassen och säga att det var as fin. ;D Så gick vi in och kolla på den. Jah bah "erkänn fin" dom bah "ehh, aa" typ as tyst. HAHAHAHAHA!! Visste verkligen att dom inte tyckte det. x)

så här såg det ut:

^^

Kommentarer
Postat av: okvinnliga emma (?)

ALLA TJEJER?!

vad kallar du då mig? :)

höhö

2008-09-30 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0