Popcorn-kvinnan!! ^^

Idag var jag emma inne i stan och filmade till filmen som vi ska visa på mentortiden. :) Skulle filma en stor och lyxig parkering som skulle vara "min" ^^ Sen visste vi inte vad vi skulle filma så vi gick till begakungen.. (bio) Så satte vi oss där inne och bara vila lite.. Och gick på toaletten. Vi satt precis där som dom kontrolerade biljetterna innan man går in. Dom som står där kan fan kolla på filmerna som går i biosalongerna. :O Hon som stog där stog och SKRATTA!! hahahaha, det va så jävla kul!!! Sen köpte vi popcorn.. :) Men sen när emma skulle gå och fylla på sin vattenflaska så råkade jag typ tappa ut en tredjedel!! x) Emma skratta så hon höll på att dööö!! x-P När popcornen tog slut satte jag kartogen på huvet och emma gjorde hål på den som tillhål! ;) Och så gick vi ut utanför oc hälsade alla värkommna.
DOM BLEV ASGLADA!!! ;D


yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0