cykeltur.

Mamma ringde förut.. "har du hämtar artur än" (min hund) Jag bah FAAAN!!! x) Skulle nämligen hämta honom hos mormor för han brukar vara där på dagarna, och sen kommer mamma och hämtar honom sen för hon har så långa arbetsdagar. Men dom skulle nämligen till darlarna i helgen och då får han vara med mig hos pappa. ;D Så jag fick typ cykla dit AS snabbt. Sen skulle jag jue hem också, med både cykel och hund. ^^ Så på raksträckorna kunde jag cykla med honom och han sprang brevid. Riktigt gullit! :) Men när han började springa as snabbt så blev det rätt läskit va tvungen att cykla snabbare då. ;S 


världens coolaste hund! ;D

Kommentarer
Postat av: Mona

Haha, söt hund! E den din?

2008-09-12 @ 20:07:01
URL: http://monass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0