Getingstick i vattnet! :O

Här kommer min andra historia som egenteligen skulle kommit igår (förlåt) :

Vi låg på stranden och allt va som vanligt, vi bada, sola och CHILLA! (H)(H) Så skulle jag och fredrik (min syrras pojkvän) gå ut och bada! :) Och när vi bada som värst. x) Så bara han - AHHHGGH!!! ne men han fick ont iallafall. :P Så bara han sprang in till stranden och jag bara i mina tankar "öhhh, okeej" Så jag sprang efter. när jag kom in så sa han att han hade fått ett stick i vattnet av ngt, :O , och mamma sa att det kunde vart en geting.. Man bah liksom TUR! Kunde ju vart en farlig varelse i vattnet! :O Men det fanns inga sånna i vattnet sa en gubbe. Men fredrik blev lite rädd och jätte trött så han va tvungen at gå och lägga sej tyckte han! X)

THE END



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0