historia på sommarlov! x(

okejokej, förlåt. Jag vet att jag skrev att ni skulle få en historia från min resa varje dag men jag glömde liksom bort att skriva igår. :/ Men då blir det bättre idag, för sftersom jag missa igår så får ni TVÅ idag ^^ (fast på olika tidpunkter)Nu börjar det..

Jaa, när jag vakna första dagen när vi hade kommit till bulgarien så kändes allt TIPTOP, som det alltid känns när man är på solsemester. ;P MEN, solsemestrar ska ju vara SOLIGA också. Det va just det jag skulle kolla första dagen när jag gick fram till gardinerna och öppnade dom. Men, MOLNMOLNMOLN härliga moln var det. x) blää. Och på dagen blev det bara värre, ingen sol, massa moln, regn, åska OCH BLIXTRAR! Fatta hur rädd jag va! x) Men vi kunde ju iallafall LIVA upp dagen med en guidad tur bland massa KYRKOR! ^^ Fick typ höra på när en guide berätta om en kyrka, SKITKUL asså! Synd att vi inte har Ulf som lärare efter sommarlovet. :/ Kunde imponerat as mkt! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0