sent skolavslutnings inlägg!

Tjaa, nu har jag sommarloov. :D Najjz.. Men ingen sol här. Som vanligt när sommarlovet börjar ska det börja regna och blåsa och bli tråkit.. :P Fast tråkit skulle det blitt ändå.. Igår hade jag så jävla ont i magen! :/ Åså hade vi inga värktabletter hemma.. :( Fast som tur va så slutade mamma tidigt så hon kunde gå och köpa. (Y) Fat det gjorde fortfarande ont så jag sov resten av dagen och vakna på kvällen och va as pigg. :P Men det va ganska bra för då kunde jag se på en av dom bästa filmerna jag har sett- American Gigalo heter den typ. MOHAHAHA! NI borde se den x) 
Nu ska jag gå och sy kanter på mina egenklippta jeansshorts. :)

Hajdoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0