helveeete!

Jag satt och kollade på gilmore girls.. ^^ och så vibrerade min mobil och jag tänkte "hmm".. det är nog emma som sms:ar om något roligt så jag tog upp mobilen.. vet ni vad det stog!?!?! TANDLÄKARN! :O Som tur va så hade jag satt mobilen på att den skulle ringa 15 minuter innan så jag inte skulle komma försent. MEN jag är uppe hos mamma i säteriet nu. fan.. MEN ^^ som tur va så hade jag cyklat upp min syrras cykel hit i fredags så jag kunde cykla ner. När jag kom ner så va dom fan 10 minuter sena!!!! Så jag behövde inte ha stressat... SUCK!

tACK FÖR ATT NI TOG ER TID! <3 kössar

nanananana.. äta godis hela natten

image16 image18 image17

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha en bra dag :)

2008-05-20 @ 17:04:27
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0