Ullared. (Y)

Idag har jag vart i ullared och shoppat saker. Typ inga kläder, bara en stjorta och leggins. Hur mycket kostar ett par leggins i en vanlig äffär för jag tyckte inte dom var så billiga på ullared. Dom kostade 80 spänn. Fast det var tjocka och med spets där nere. Men hur mycket brukar dom kosta??
Jag köpte också den bästa filmen i hela världen! Hur man blir av med en kille på 10 dagar. :D
Men detta är resten av inkörpslistan:

  • hårspray
  • förkläde
  • necesär
  • naglack
  • naglacksborttagningsmedel
  • handcreme
  • ansiktsmaskar
  • Nagelförstärkningsmedel
  • överlack
  • hårklippningsaxar
  • hårspännen
  • puderborste
  • nagelfil.
  • film

Jao, det var det. :)  

Sånt här fint förkläde köpte jag också till min pappa. :D

image29



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0