bussluktare..

FRÅGA: Är det okej att komma in på en buss som är helt proppfull och sätta sig brevid en person först och sedan när nästan alla andra har gått av så flyttar man bort från personen?

Satt och funderade på det när jag åkte från praon idag. För när jag kom in i bussen så var den helt proppfull, för en dagisbarns klass var på. Så jag var tvungen att sitta brevid en man som luktade JÄTTE äckligt. :S Han luktade rök och åt clementin, och det är en DÅÅLIG kombination. x) Skit äckligt!!! Men sen när hela dagisklassen hade gått av bussen så flyttade jag ett säte åt sidan från honom, men det luktade ändå. Så jag flyttade några säten bort..

nu undrar jag om det är taskit att flytta bort från han ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

men stackars gubben!

var det en sån söt gubbe eller en ful? :O :)

2008-10-20 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0