årstider..

Altid när folk har frågat mig vilken årstid jag tycker är bäst så har jag sagt antingen sommar eller vinter. Men jag kom på nu att jag inte har en rigtig favorit. ;P Alla är så himla fina. Jag tror att det är loven som gör att man säger att det är ens favorit. x) Alla är så minla fina. Vintern är så himla skön. Det är snö ute man kan åka pulka x) Man åker till sälen och åker snowboard. Man är inne och dricker varm choklad när det är skitkallt ute. Och det bästa av allt. JULEN! :D Jag älskar julen och julkänslan innan, gå i stan och handla julklappar. :) Men våren å andra sidan. Precis när snön har börjat smälta och det bara ligger snö fläckar och allt grus ligger kvar på vägen och solen värmer. Vårblommorna börjar komma fram, dom som är såå fina. Sen får man köpa en ny färgglad vårjacka att ha på sig efter den tjocka jobbiga vinterjackan. ;)
FAST sen kommer sommaren med sol värme och bad.. Men det alla tänker på är nog sommarlov. :D Vara ledig heela sommarn. :) Och alla fina blommor som kommer. Sen kommer hösten och tillbaka till skolan fast hösten är ändå bra, när all frukt kommer på träden. Svenska äpplen är ju godast. Även fast det regnar mycket på hösten så är den ju bra. Det är ju så mysit. När man går hem i regnet och blir jätteblöt även fast man har paraflax, och man bara kan gå och lägga sig! Så härligt :D


kan bara inte välja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0