min familjs posetiva inställning till mig! ^^

Min familj är helt knäpp.. Vi var hos min mormor och fikade och så kollade jag i tidningen vad som skulle komma på teve ikväll. Och klockan 19.25 på teve3 skulle miss secret agent komma, och den tycker jag är as bra. J Så jag sa att jag ville se på den. Mamma bara.. "vi kanske skulle ta och hyra en film". Och jag bah JAAA! :D Det är ju as bra! Så följde jag med in till butiken och föreslog massa olika titlar. Och på varje jag föreslog så typ ignorera dom mej. Typ som att det inte betydde något. Och så föreslog anders att vi skulle se ciao bella, och den är jue as bra så det ville jag ju jättegärna då. J Mamma bah "mhm, KANSKE!!" Och då fattar man liksom att det inte blir så. Och nu hyrde dom någon jättekonstig tysk film, som dom pratar tyska i. Skitkonstig. Den handlar typ om en grisbonde och en kille som har fått reda på att han ska dö snart. ^^ Grisbonden är en tjej och åker ner för en backe med en moped utan trosor och får orgasm! ^^


Kommentarer
Postat av: Marie

haha, synd :P

2008-09-20 @ 21:54:33
URL: http://mariehultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0