Vilka är bäst!!!??

Jaa, vilka är bäst??? JAG OCH EMMA!! Vi lyckades.. DYNGNADE igår. Fan va jobbit x) När jag somnade igår hade jag varit uppe i typ 35 timmar ^^ Va så himla trött när jag kom hem. Somnade typ vid 5 på eftermidagen och vaknade vid klockan 6 i morse. Fast jag vaknade faktist två gånger under hela tiden. :/ Första gången vid 19.35 när mamma ringde och frågade om dom skulle komma och hämta mig när vi ska på kalas imorn. Senn somna jag igen, men sen vakna jag vid halv 5 på morgonen och så va det helt tänt i mitt rum. Och datorn och teven va på så jag va tvungen och släcka och stänga av. x) Sen ringde min väckarklocka. Men så hade jag så jävla ont i huvet så jag är hemma från skolan idag. :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja verkligen! :D

2008-09-05 @ 14:21:22
URL: http://ydeklew.blogg.se/
Postat av: Ammii

Älskar att dygna ;D

2008-09-05 @ 18:19:03
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0